Finanční analytik
(Financial Analyst)

WNP nabízí: Finanční analytik

Williams & Partner je společnost, kde se můžete ucházet o klíčové finanční pozice jako Auditor, Manažer řízení rizik, Asset Manager, Finanční analytik a jiné podobné pozice našich klientů.

Finanční analytik pro...

Našimi klienty jsou jak mezinárodní společnosti, tak velmi dobře známé a úspěšné místní podniky působící v oblasti Spotřebního zboží, IT, Financí a bankovnictví a Průmyslu. Staňte se finančním alanytikem pro některou z nich!

Finanční analytik má na starosti

Hlavními povinnostmi finančního analytika jsou shromažďování informací, kompletace tabulek, tvorba finančních reportů a vyhodnocování všech nezákonných informací týkajících se potenciálních obchodů. Finanční analytik prověřuje uskutečnitelnost obchodů a připravuje jednání na základě finančních analýz. Mezi nejdůležitější schopnosti finančního analytika patří dobrá znalost práce s PC, především tabulkového procesoru, analytické schopnosti, výborné komunikační dovednosti a velmi dobrá práce s čísly/statistikami.

Zvolte pozici finančního analytika a pracujte v oboru financí.

Top jobs

V kategorii Top pozice není žádná pracovní příležitost

Job Newsletter

Aktuální informace o pracovních nabídkách

registrace Odhlásit

Připojte se k nám

Ve Williams & Partner podporujeme přátelské a konkurenční pracovní prostředí a oceňujeme pracovitost, schopnost vést a iniciativu.

Více

Novinky

20.4.2011 Prezkům semináře: "From Successful manager to influential leader"
Pokud se chcete stát z úspěšného manažera manažerem vlivným, nemusíte mít vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie, ale musíte pochopit různé styly interakce různých lidí a také musíte vědět, jaké jsou vaše preference a jak je třeba je rozvíjet....
17.3.2011 Invitation to Williams & Partner Leadership Series, 13 April, Prague
Do you have a hard time getting through to people? Are you frustrated with the way people behave? Have you ever wondered why with some people you work very well and with other’s not? Are you able to avoid conflict and create a balanced working environment?...