Jak správně napsat životopis

Životopis je Vaše první prezentace u Vašeho potenciálního zaměstnavatele a tudíž

právě to, jak ho máte napsán, může rozhodnout o Vaší budoucnosti. Měl by

zaujmout na první pohled a zároveň by měl co nejpřesněji charakterizovat Vaší

osobu a Vaší praxi. Je nutné si uvědomit, že nejste jediný, kdo se uchází

o volnou pozici, ale jako jediný ji chcete získat.

Třebaže nejsou nějaká striktní pravidla, životopis by měl mít strukturovanou

podobu obsahující následující informace:

  • Osobní údaje: pro zkontaktování je důležité přiložit

    telefonní číslo a e-mailovou adresu

  • Pracovní zkušenosti: začít se současným či posledním

    zaměstnáním, včetně jména společnosti a zodpovědností. Take into .....

  • Vzdělání: dosažený akademický titul, získané

    certifikáty, zdůraznit především tu kvalifikaci, která se týká kontrétní

    poptávané pozice.

  • Zájmy/aktivity: můžete využít svých koníčků či aktivit

    ve vašem volném čase k zdůraznění Vašich kvalit, např: cestování je běžné

    pro dynamické lidi, zatímco dobří týmoví hráči mají ráda týmové sporty. Je

    také důležité zmínit jakou máte vyváženost mezi prací a volným časem.

  • Další dovednosti: jako znalost cizích jazyků, PC,

    ...

  • Úspěchy: a to jak na akademické půdě tak i

    v práci.

  • Reference: není nutné vypisovat, stačí zmínit, že jsou

    možné na vyžádání.

Je důležité být pozitivní, konkrétní a poskytovat relevantní informace s důrazem

na konkrétní pozici o kterou máte zájem.

Job Newsletter

Aktuální informace o pracovních nabídkách

registrace Odhlásit

Připojte se k nám

Ve Williams & Partner podporujeme přátelské a konkurenční pracovní prostředí a oceňujeme pracovitost, schopnost vést a iniciativu.

Více

Novinky

20.4.2011 Prezkům semináře: "From Successful manager to influential leader"
Pokud se chcete stát z úspěšného manažera manažerem vlivným, nemusíte mít vysokoškolské vzdělání v oboru psychologie, ale musíte pochopit různé styly interakce různých lidí a také musíte vědět, jaké jsou vaše preference a jak je třeba je rozvíjet....
17.3.2011 Invitation to Williams & Partner Leadership Series, 13 April, Prague
Do you have a hard time getting through to people? Are you frustrated with the way people behave? Have you ever wondered why with some people you work very well and with other’s not? Are you able to avoid conflict and create a balanced working environment?...